Az őszi immunizálási kampány 2013. október 5 - 20. között kerül végrehajtásra. Vakcinázásra kerül az ország mintegy 41 ezer km²-es területe, mely részben Borsod-Abaúj-Zemplén megyét is érinti!
A vadászatra jogosultak feladatai:
I. Lakosság informálása:
- Jogosultanként 30 pld. Felhívás plakát eljuttatása az érintett települések önkormányzataihoz Határidő: október 4.
Az immunizálás megyénkénti konkrét időpontját a Felhívás plakátok jelzik!
- Jogosultanként 30 pld. rókás (vörös) plakát kihelyezése a vadászterület legforgalmasabb pontjaira (közutak településre be- és kivezető szakaszaira, autós pihenőhelyekre, kedvelt kirándulóhelyekre).
Határidő: október 4.
Az ebzárlat és legeltetési tilalom konkrét időpontját a „rókás” plakátok jelzik.
- A polgármestereknek szóló levelet átadni az önkormányzatoknak.
Határidő: október 4.
II. Róka-vizsgálati minták gyűjtése:
- Mintagyűjtés ideje: 2013. november 15 – 2014. február 28.
- Mintaszám: minden megkezdett 5.000 hektár után egy példány felnőtt róka, kampányonként.
- A lőtt rókákat, az átvett műanyag zsákokban kell csepegésmentesen becsomagolva a területileg illetékes hatósági/jogosult állatorvoshoz eljuttatni.
- A minta leadásakor a mellékelt átvételi elismervényen a róka átvételt igazoltatni kell (hatósági/jogosult állatorvos aláírása és bélyegzője)!
- A meghirdetett mintagyűjtési időszak előtt és után elejtett, vizsgálatra beküldött rókaminták nem számíthatók be az előírt teljesítésbe! Kérjük, szíveskedjenek a határidőket betartani!
- A 164/2008. és a 42/2010. számú FVM rendeletek szerint történik a kifizetés. A vadászatra jogosultak számlázzák le a minta rókát (az állategészségügyi hatóság által előírt mintamennyiség alapján 7.000 Ft+ÁFA/róka összegben), az Állategészségügyi Határozatban előírt darabszámok alapján.
- Csak a 2013 őszi kampány során elejtett rókák leadását igazoló számlákat tudjuk kifizetni a 2014. március 15-ig tartó elszámolási határidőig! Kérjük, szíveskedjenek a határidőket gondosan betartani!
- Az átutalásos számla kötelező melléklete az az átvételi elismervény, amelyet az állategészségügyi hatóság képviselője aláír és lepecsétel. A kifizetéshez a vonatkozó jogszabályok alapján csak az eredeti átvételi elismervényt és eredeti számlát tudjuk elfogadni. A későbbi ellenőrzéshez és elszámoláshoz célszerű egy másolati példányt megőrizni az átvételi elismervényről is.
- Számlázási címünk: Hubertus Kft., 2100 Gödöllő, Dózsa György út 28.
Bármilyen, az immunizálással kapcsolatos kérdés vagy probléma felmerülése estén hívja a HUBERTUS Kft-től Heltay Andrást (30/9338-064), a kifizetésekkel kapcsolatban Szabóné Balázs Arankát (28/610-975; fax: 28/610-980). További információért látogasson el honlapunkra: www.hubertus.com.
Heltay András
HUBERTUS Kft.